dinsdag 2 augustus 2016

April De Kikker wil zwemmen!



Ik heb in April van dit jaar de April De Kikker gemaakt van Angelique Luijkman.
Zie mij vorige blog berichtje.

Ik ben dus aan de slag gegaan om een 2e te maken.
De eerste April kikker had al gauw een nieuw huisje.
Wat is dat een geweldig gevoel zeg! Jouw werkje bij iemand thuis!

Ik had al gauw door hoe ik die 2e wilde maken!
Ja dat heb ik soms haha dan heb ik iets in de kop en dan moet het er ook uit ;-)
Of het dan lukt..... is ten 2e maar meestal lukt dat me wel.
En ik moet zeggen: Voor mijn 2e April De Kikker is dat goed gelukt!!!
Dit is hem dan!

Hij zit te wachten op de rand van het zwembad met zijn flippers en zwembandje,
dat de zon weer gaat schijnen zodat hij heerlijk kan gaan dobberen!

Ik had niks met kikkers en ook niet om te maken maar nu ik een 2e heb gemaakt,
ben ik toch wel een beetje verliefd op hem geworden hoor!

Dank je wel wederom Kaatje Sprokkereef-Groot voor het katoen
zodat ik hem nog een x kon maken!

http://www.breiwinkel.nl/

En natuurlijk Angelique Luijkman van Angels CCrochet om dit patroontje
tijdelijk aan te bieden in de groep: CAL's van Jacueline Crochet and More.....

Wil je ook deze kikker maken!?
Je kunt hem hier vinden op Ravelry
Of hier op haar Etsy pagina

Dank je wel voor het lezen van mijn blog.
Ik zou dat erg leuk vinden als je een leuk berichtje achter laat!
Geniet van de dag en maak er wat moois van.
Tot de volgende keer!
xXx Carla xXx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...