maandag 21 november 2016

Lief sneeuw meisje



En..? Hoe vinden jullie haar??
Is het geen lieverdje???
 

 Het enigste wat ik nog wil veranderen zijn de oogjes.
Ik heb haar nagemaakt aan de hand van een patroontje van Teri Crews (Link onder het bericht)
en weet hoe zij oogjes maakt maar ik vind ze zelf niet zo goed gelukt ;-)
dus die wil ik nog eens gaan veranderen.


Ik vind haar zo'n lieverdje!!
Natuurlijk inclusief beenwarmers en slingers!


Het patroon is van Teri Crews.
Het sneeuwmeisje is een kooppatroon maar de slingers zijn een gratis patroontje!
Je vind haar: website & Blog & Ravelry

Ze heeft nog veel meer leuke patroontjes!!

 
 xXx Carla xXx

Dank je wel voor het lezen van mijn blog.
Ik zou dat erg leuk vinden als je een leuk berichtje achter laat!
Geniet van de dag en maak er wat moois van.
Tot de volgende keer!
xXx xXx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...