vrijdag 14 april 2017

Granny Sqaures



Toen ik in 2015 de hype: haken, niet meer kon weer staan,
heb ik heel veel granny squares gehaakt omdat ik ze ontzettend leuk vond!
Maar wat doe je met al die granny squares??

Bij toeval ontdekte ik een nieuwe groep waarbij er met verschillende granny's een deken
werd gemaakt. DE groep voor mij dus op dat moment want ik kon granny's haken
naar harte lust.

De dekens zouden aangeboden worden aan St. Het Vergeten Kind.
Er werden granny's gevraagd van 10x10 en/of 15x15 en er mochten ook
een paar 30x30 gemaakt worden.
Helaas door omstandigheden waar ik jullie niet mee zal vervelen,
haak ik niet meer voor dat doel maar heb heel wat granny's gemaakt
en nog liggen. Misschien dat ik er zelf maar eens een weggeef deken van ga maken.
Cirkle Of Friends
 Het patroon is van: Karin aan de haak
Patroon vind je hier.




Dit is een granny van 30x30
Ik heb het patroon komt van de Scheepjes Cal 2014; granny nr 3
Doordat ik dik garen hebt gebruikt met haaknaald 6 is hij uiteindelijk
zo groot geworden. 
Dit is ook een granny van 30x30
Ook hierbij heb ik dik garen gebruikt en haaknaald 6.
Ik heb het patroon een klein beetje 'verlengt' om tot de 30x30 te komen.
Het patroon is van Horgolas Minden Mennyisegben
Op pinterest: Klik hier
Website: klik hier
 Dit zijn granny's van: Dutch Crochet, a granny a week.
Elke week komt er een granny bij.
Wil je ze ook maken? Wordt dan lid van hun Facebook groep! 
 Dit is een granny nr 2
Deze hier is 15x15 geworden.
Dik garen en haaknaald 5
 Dit is granny nr 26
Gehaakt met haaknaald 5 en op maat gemaakt. 15x15
 Granny nr 39
ook weer gehaakt met haaknaald 5


Ook deze kun je terug vinden in mijn Digitale Granny Deken!



Dank je wel voor het lezen van mijn blog.
Ik zou dat erg leuk vinden als je een leuk berichtje achter laat!

Geniet van de dag en maak er wat moois van.

Tot de volgende keer!
xXx Carla xXx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...