dinsdag 12 september 2017

Josefina, de knuffel deken



Ben weer voorzichtig begonnen met haken.
Ik ben nu na de verhuizing, de trotse eigenaar van een hele crea kamer!!
Mijn vriendin vond dat ik het kleine kamertje maar moest toe-eigenen om daar een leuk
creatief kamertje van te maken!
Ooooow wat ben ik blij!! Nu nog even in gaan delen haha 

Maar heb wel weer de haaknaald in handen genomen.
Ik zag een heel leuk patroon van een grote knuffel deken met olifant.
Ik wil altijd anders dan anders haken en deze kwam daar mooi in de buurt!

Het is een koop patroon van 
Ira Rott  - Josefina & Jeffery Elephants
ook op Ravelry


Zijn het geen lieverdje??


De grote (grijs en patrol) heb ik gehaakt op haaknld 8 & 6
De kleinere heb ik op haaknld 6 & 4 gemaakt.
Grotere haaknld gebruikt voor het 'dekentje' zodat deze lekker soepel wordt.
Olifantje op kleine formaat haaknld want deze moet wat steviger worden.


Bij de kleinere heb ik 2 kleuren strikjes gemaakt.
Zo kan Josefina voor elk kind geschikt zijn.
Natuurlijk kunnen ze ook in andere kleuren gemaakt worden!

BTW....ik ga ze beide aanbieden in mijn bijna geopende webshop!

Info:
Grote is gemaakt van Royal van Zeeman
Kleinere is gemaakt van: Super Soft van Zeeman


Dank je wel voor het lezen van mijn blog.
Ik zou dat erg leuk vinden als je een leuk berichtje achter laat!
Geniet van de dag en maak er wat moois van.
Tot de volgende keer!
xXx Carla  xXx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...