donderdag 5 april 2018

Zomer 2018



Yes, eindelijk weer eens heerlijk bloggen!
Het werd tijd..... vind je niet!? haha

Hebben jullie daar ook zo'n zin in de zomer??
Nou wij wel heel erg!
Haha sinds 2017 wonen we in een geweldig huis waar we nooit meer weg gaan.
Niet alleen qua ligging maar ook voor de tuin.
We hebben een geweldige grote tuin waar we beide in harte lust kunnen gaan tuinieren.
Ok echt tuinieren is voor mij niet zo heel erg weg gelegd hihi maar ook ik heb mijn wensen ;-)


Net na de winter, zijn er zo'n 13 reuze bomen uit onze tuin gehaald.
Ja 13 stuks!! Je kunt je wel voorstellen hoeveel ruimte we erbij hebben gekregen.
Onze tuin is ongeveer zo'n 5 meter breed en een 9 meter lang dus hebben aardig de ruimte haha

NOTE: De bomen waren zo hoog dat ze een gevaar waren geworden. Bij elke storm hielden wij ons hart vast, net zoals alle buren, dat er niet 1 zou omvallen, of meerdere!!

En daar komt gelijk onze eerste wens om de hoek kijken:

Vogelhuisjes!!

Doordat de 13 bomen weg gehaald zijn, is het best een chaos in de tuin.
Maar dat geeft niks, nu kunnen we ten minste de tuin gaan opbouwen zoals wij het willen.
Al jaren ben ik gek op vogelhuisjes. In elke gedaante dan ook.
Ik heb er zelfs een Pinterest bord van:

xxxx



xxxx
Dus jullie snappen het al.........daar komt mijn input!
De meeste die mij kennen weten het al: ik hou niet van standaard!
haha dus er komen zeker geen standaard vogelhuisjes, neeeee die moeten natuurlijk creatief gaan worden! En daar heb ik genoeg ideeën over!


De Moestuin


Maar ik wil nog meer gaan ontdekken.
Ik heb ooit al eens kruiden geplant en geoogst.
Op sommige dingen na was dat geen groot suc6.
De lekkere dingen zoals Bieslook en ????????????? gingen perfect maar groeide niet snel genoeg waardoor we nog steeds potten moesten kopen in de winkel.
Ja ik weet: meer zaaien! wie weet ga ik dat deze keer ook doen
MAAR

dit jaar wil gaan proberen zelf uien te kweken!!
Heb al verschillende soorten uien gezien bij Ranzijn.
Zo duur zijn ze niet en wij eten ongelofelijk veel uit dus lijkt het me geweldig
om dat eens zelf te gaan proberen.


BBQ 


Daarnaast wil ik deze zomer eens voor BBQ-kok gaan spelen.
Het zit al heel erg lang in mijn gedachte om eens een brood te bakken in de BBQ.
Ik heb al geleerd dat dat kon!!!!
Het beste is dan wel een pizzasteen aan te schaffen maar daar vertel ik later meer over
tijdens mijn BBQ verhalen ;-)



Nog een grote wens:

Kippen!!


xxxxxx

xxxxxxx

We hebben samen ook nog een wens: Kippen!
Hoe lekker is dat om 's morgens lekkere verse eitjes te eten!?!?
Er zou nu een mooi stuk zijn waar we een kippehok kunnen bouwen.
Achter in de tuin aan de linker kant met natuurlijk een groot ren!
Mooie plek voor Hotel Kakelbont en haar gasten!
Of dit er echt gaat komen........... dat gaan we maar even afwachten hahaha



....en dan laat ik nog maar even achterwegen wat ik op creatief gebiedt ga doen ;-)
Dat is voor de volgende x

xXx Carla xXx

Dank je wel voor het lezen van mijn blog.
Ik zou dat erg leuk vinden als je een leuk berichtje achter laat!
Geniet van de dag en maak er wat moois van.
Tot de volgende keer!
xXx xXx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...